סווינג בהפסקות

שם מציג הפעילות –מאיה בר שלום למי: גילאי 1.5- 5 המטרה: תנועה בהתאם לסגנון הסווינג, תרגול תנועה ועצירה.
ריקוד – איזה יום שמח

מציג הפעילות – ד”ר לוי בר גיל מטרת הפעילות – כשרוצים לפתוח את הבוקר עם אנרגיות טובות ולהתחיל את היום באוירה טובה, בחיוך ובהנאה זה בדיוק הזמן לריקוד טוב. ד”ר לוי בר גיל פיתח ריקוד במיוחד בשביל זה. מוזמנת להצטרף לחגיגה.. מאפייני הריקוד – עבודה על כיוונים- קדימה, אחורה, לצדדים. מחיאות בסוף משפט מוזיקלי.
שיר בלון

מציגת הפעילות – מאיה בר שלום למי: גילאי 1-5 המטרה: הילד יחוש במתח והרפייה במוזיקה דרך ריקוד (יתרגל ויסות תנועה ואיפוק).
מטלופון – החיות אומרות שלום

מטרת הפעילות – הכרת מושגים מוזיקליים (כל גיל ברמה שלו) בצורה חוויתית ומהנה. מערך הפעילות לגילאי 0-3: על השיר – החיות מגיעות לברך לשלום. כל חיה בדרך הייחודית שלה ועל הדרך גם מלמדת אותנו מושג מוזיקלי. הכלבלב נובח בסגנון סטקטו- צלילים קצרים ומקוטעים, החתולה בסגנון לגטו- צלילים ארוכים ומתמשכים, הצב שר לנו לאט- ממש […]
חידון חיות

מתאים לגילאי 3-6 מטרת הפעילות – הפנמת המושגים המוזיקליים בעקבות השיר ‘החיות מברכות לשלום’ החיות ברכו אותנו לשלום בסטקטו, לגטו, מהר ולאט. בוא נראה מי יזהה אותם עכשיו בתוך המנגינות.
שיר ציף בוקר אור

מציגת הפעילות – נעמי בוסי מטרת הפעילות – הפנמת נושא החברות, השיתוף, החיבור בין הילדים בגן, תוך עבודה על מיומנות של ריקוד במעגל ומוטוריקה. מערך הפעילות לגילאי 0-3: על השיר – אחד המאפיינים הבולטים של הבוקר הוא ציוץ הציפורים, כאילו הן אומרות לנו בוקר טוב. השיר מזכיר לנו את ציוץ הציפורים של הבוקר ודרך זה […]
שיר הו מוזיקה

מציגת הפעילות – מאיה בר שלום מתאים לגילאי 2-5 המטרה – הילד יתרגל תנועות מגוונות בגופו דרך חוש השמיעה, ראיה ומישוש (שפשוף, דיגדוג וכד’)
שיר נשימת בוקר

מציגת הפעילות – מאיה בר שלום מתאים לגילאי 2-5 המטרה – תרגול נשימה מודעת ככלי להרגעות.
שיר בוקר של שמש

מציגת הפעילות – מאיה בר שלום מתאים לגילאי 2-5 המטרה – הילד יתרגל מיומנויות מוטוריות (ניעור ידיים, גילגול וכד’) ויחוש את איברי הגוף באמצעות השיר.
שיר – בוקר אור

מטרת הפעילות – הכרת הציפור- האופי שלה, המזון שלה ולמידה על סטקטו – צלילים קצרים ומקוטעים ולגטו – צלילים מחוברים ומתמשכים. מערך הפעילות לגילאי 0-3: על השיר – השיר בנוי משני חלקים. החלק הראשון מתנגן בלגטו, מחבר את הילדים להתעוררות בבוקר ומזמין לשיח על משמעות המילה “ניר”. החלק השני מתנגן בסטקטו, […]