במרחב
עם אביזר
The purpose of the activity - למידה על סטקטו – צלילים קצרים ומקוטעים ולגטו – צלילים מחוברים ומתמשכים כהמשך ללימוד Song - Boker Or.
'ריקוד סיני' מתוך 'מפצח האגוזים' של צ'ייקובסקי
במנגינה ניתן לשמוע בבירור מתי מתנגנים צלילים בסטקטו ומתי בלגטו.
ננוע עם הילדים במרחב, עם אביזר או ללא, בהתאם למנגינה- פעם בתנועות מתמשכות כמו לגטו ופעם בתנועות קופצניות כמו סטקטו.
with accessory - לעבודה על סטקטו ולגטו מתאים להיעזר במקלות עם סרטים, מטפחות או בציפורים מכל מיני סוגים, כאשר בחלק הראשון נעוף ונניע את האביזר בתנועות רכות ובחלק השני נקפץ ונקפיץ את האביזר, או עם הציפורים- ננקר במזון.
שילוב אמנויות – את הפעילות אפשר לעשות הן לצלילי השיר והן לצלילי היצירה המוזיקלית (קישור בהמשך). נחלק לילדים דפים וצבע או דף משותף, כאשר נשמע את צלילי הלגטו נצייר קווים ארוכים ומתמשכים ולצלילי הסטקטו נצייר נקודות נקודות.