שתף
מדברים מוזיקה עם מאיה בר שלום
תקציר
  • שעות וִידֵאוֹ
  • מאמרים
  • 16 משאבים להורדה
  • 1
  • גישה מכל מכשיר
מחיר
180
מידע נוסף

המוזיקה הינה מנגנון התפתחותי אשר עוזר לבנות את המוטוריקה, מערב את החושים, חשיבה (שכלי קוגנטיבי), החברתי והרגשי בו זמנית - להלן תחומי ההתפתחות.
הפעוט מתאמן במיומנויות דרך משחקים מוזיקליים.
הגוף של הילד הוא הכלי החשוב ביותר להפנמת המוזיקה. דרך הגוף והדמיון הילד יוכל להביע את השינויים, העוצמות והאסתטיקה שבמוזיקה, ולכן הגוף הוא "האביזר" החשוב ביותר במפגש המוזיקלי.
מה תקבלו?
שירים מצולמים (עם ילדים) בנושאים: בוקר, שירי משחק ומיומנות לכל השנה, סתיו.
סרטוני הסבר לפני כל שיר/יצירה שיוצגו ומצגת שתלווה את ההשתלמות (רציונל).
חומרי שמע (כל השירים והיצירות).

ההשתלמות כוללת תכנים מארבעת האלבומים שהוצאתי עד כה (״צ׳יק צ׳יק צ׳ק״, ״פה כולנו גמדים״, ״מאיה שירו״ ו״הקול שלי״) וגם הפתעות חדשות.

  • שירי בוקר - נעיר את הגוף בנשימה עמוקה, בריקודים, ונכיר מקצבים חדשים וסולמות צלילים מיוחדים (מודליים) ומעוררי דמיון.
  • שירי אצבעות - דרך השינויים במוזיקה נעבוד על מוטוריקה עדינה וגסה.
  • שירי סתיו - שירים ופעילויות בנושא הסתיו.
  • ריקודים במרחב - נתרגל ריקוד ועצירה דרך משחק ודמיון, נתרגל התמצאות במרחב תוך שינויי מבנים במרחב.
  • שינויים מוזיקליים (סטקטו- לגטו וכד׳) - נתרגל האזנה פעילה דרך הגוף, אביזרי המחשה וכלי נגינה.
תכונת הקורס
שירים להשמעה והורדה
הפקה
בר שלום הפקות
בר שלום הפקות

תוכן חינוכי לילדים מבית מאיה בר שלום

יוצרת
מאיה בר שלום
מאיה בר שלום

מלחינה ויוצרת לילדים, בעלת תואר ראשון בהוראת המוזיקה מטעם מכללת לוינסקי, עוסקת בהוראת המוזיקה לגיל הרך, מרצה ומפתחת תוכניות לימודים במוזיקה למורות ולגננות להוראת המוזיקה. מנחת מיינדפולנס לילדים ולגננות, זמרת ושחקנית.

תכנים נוספים שעשויים לעניין אותך
שם המנחה
ברוכה הבאה לקורס מטלופון מקוון! הצטיידת במחברת, מטלופון וכוס קפה בצד? …מצוין!!! מוזמנת לצלול איתי ביחד לעולם של צלילים וצבעים. בחרתי בעשרה קטעים (שירים ודקלומים) שיכניסו אותך ואת הילדים בהדרגה לעולם המוסיקה וההכרות עם המטלופון את יכולה להחליט להתקדם בהתאם לקצב שמתאים לך ותמיד תוכלי לחזור אחורנית ולצפות שוב (זה מה שטוב כל כך בקורס מקוון). אז יוצאים לדרך….בהצלחה!
למידע נוסף
מחיר
240 240
שם המנחה
קורס ליווי התפתחותי המתמקד בשלב ההתהפכות. כיצד נכון לתינוק להתהפך, מהם השלבים וכיצד נעזור לו נכון התפתחותית במידה וקשה לו לעשות זאת לבד. קורס המשלב ידע תיאורטי ומעשי. מועבר בצורה חווייתית ומעניינת בליווי מצגת, חוברת להדפסה, סרטוני הדגמה והכי כיף מערך שיעור מוכן לעבודה עם התינוק. בואו ללמוד את סודות המקצוע מאיריס רוזן מלווה התפתחותית מזה 15 שנה. הקורס מתבסס על שיטת שלהב שפיתחה דר' חוה שלהב ושיטת פלדנקרייז- שפיתח דר' משה פלדנקרייז. הקורס מתאים להורים המעוניינים לתת לילד שלהם יותר, למטפלות בתינוקות הרוצות להעשיר את הידע ולהביא את הניסיון למעון, מורים ומדריכי חוגים הרוצים להעשיר ולהרחיב את הידע בעבודה עם תינוקות ולהוסיף ערך מוסף בעבודתם. ועכשיו בונוס- שיעור מונחה עבורך. לתרגול אישי, חוויה והעמקת הנושא.
למידע נוסף
מחיר
וורדפרס ‹שגיאה

באתר זה אירעה שגיאה קריטית.

מידע נוסף על ניפוי תקלות בוורדפרס.